بردن گربه به کشور اوکراین | Taking the cat to Ukraine

شرایط قوانین و هزینه بردن گربه به کشور اوکراین

بردن گربه به کشور اوکراین

بردن گربه به کشور اوکراین نیازمند پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی است.ما در این مطلب به کلیه نکات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به کشور اوکراین می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون قرنطینه حیوان خانگی تان به سرتاسر دنیا می باشد.

قوانین بردن گربه به کشور اوکراین

  • واکسیناسیون
  • پاسپورت
  • میکروچیپ
  • گواهی انگل تراپی
  • آزمایش تیترهاری
  • گواهی خروج

قوانین بردن گربه به کشور اوکراین

طبق گفته سایت pettravel اوکراین لیستی از نژاد های ممنوعه را منتشر نمی کند.

واکسیناسیون

سفر به هر کشوری نیاز به تزریق مرتب واکسن های سالانه و هاری به صورت منظم دارد.نباید از تزریق آخرین واکسن هاری بیش از 12 ماه زمان گذشته باشد.

پاسپورت

پاسپورت حیوانات خانگی یکی از مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور های خارجی است.در پاسپورت گربه مواردی همچون سن، نژاد، جنسیت، رنگ و… درج می شود.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور قبرس شمالی، حیوان خانگی تان باید مجهز به ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.تمامی مدارک پت مطابق با شناسه ی این ریز تراشه تعریف می شود.

گواهی انگل تراپی

داشتن گواهی انگل تراپی برای سفر به کشور اوکراین جزو الزامات است.گواهی انگل تراپی به صورت لاتین و با مشخصاتی از قبیل سن، نژاد، جنسیت، تاریخچه انگل تراپی و …صادر می شود.

آزمایش تیتر هاری

آزمایش تیتر هاری گربه با اخذ خون و ارسال آن به آزمایشگاه های مورد تایید کشور اوکراین صورت می گیرد.داشتن گواهی تیترهاری برای سفر به این کشور جزو مدارک مهم و مورد نیاز اصلی است.جهت اخذ گواهی تیترهاری در کوتاه ترین زمان ممکن با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

گواهی خروج

اخذ گواهی خروج از کشور جزو مراحل آخر سفر به اوکراین است.اگر تمامی مدارک حیوان خانگی تان را مطابق با موارد گفته شده تهیه و تنظیم کرده باشید،باید اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.

سخن پایانی

برای داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه حیوان خانگی تان نیاز دارید تا به کلیه نکات و قوانین گفته شده پایبند باشید.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

One thought on “بردن گربه به کشور اوکراین | Taking the cat to Ukraine

  1. اشتراک ها: بردن گربه به کشور مغولستان | Taking the cat to Mongolia - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *