بردن سگ به کشور روسیه | Taking a dog to Russia

شرایط قوانین و هزینه بردن سگ به کشور روسیه

بردن سگ به کشور روسیه

بردن سگ به کشور روسیه نیازمند پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی است.ما در این بخش به تمامی نکات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به کشور روسیه می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن سگ به کشور روسیه

  1. پاسپورت
  2. واکسیناسیون
  3. میکروچیپ
  4. گواهی سلامت و گواهی انگل تراپی
  5. فرم ها و جداول
  6. گواهی خروج

طبق گفته سایت pettravel برای ورود به کشور روسیه نیازی به انجام آزمایش تیترهاری نیست.

پاسپورت 

پاسپورت حیوانات خانگی یکی از مدارکی است هنگام سفر باید همراه خود داشته باشید.در پاسپورت پت مواردی همچون سن، جنسیت، نژاد، رنگ و …درج می شود.

واکسیناسیون

واکسینه بودن حیوانات خانگی در سفر به کشور های خارجی بسیار مهم است.نباید از تزریق آخرین واکسن هاری بیش از 12 ماه زمان گذشته باشد.اطمینان حاصل کنید که حیوان خانگی واکسن پلی والان نیز دریافت کرده باشد.

میکروچیپ

مثل بردن سگ به کشور آمریکا، حیوان خانگی تان باید مجهز به ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.تمامی مدارک مطابق با شناسه ی این ریز تراشه تعریف می شود.

گواهی سلامت و سگ

گواهی سلامت سگ برای خروج از کشور یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور روسیه است.گواهی انگل تراپی نیز توسط دامپزشک و به صورت لاتین صادر می شود.

فرم ها و جداول

بردن پت به هر کشوری نیازمند تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی کشور مقصد است.قبل از انجام سفر به این کشور، اقدام به تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی این کشور کنید.

گواهی خروج

گواهی خروج از کشور پت بعد از طی کردن کلیه مراحل گفته شده صادر می شود.این گواهی به صورت دو برگه هولوگرام دار و برای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می شود.

سخن پایانی

برای داشتن سفری لذت بخش وبدون قرنطینه حیوان خانگی تان،نیاز دارید تا به کلیه نکات و قوانین گفته شده پایبند باشید.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *