بردن گربه به کشور قبرس شمالی | انجام کلیه مراحل

شرایط قوانین و هزینه بردن گربه به کشور قبرس شمالی

بردن گربه به کشور قبرس شمالی

بردن گربه به کشور قبرس شمالی مستلزم پیروی از قوانین و مقررات این کشور است.ما در این مطلب به بررسی کلیه نکات و قوانین مهاجرت با حیوانات خانگی به مقصد کشور قبرس شمالی می پردازیم. بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن گربه به کشور قبرس شمالی

  • پاسپورت
  • واکسیناسیون
  • گواهی انگل تراپی
  • میکروچیپ
  • آزمایش تیترهاری
  • فرم ها و جداول
  • گواهی خروج
  • انتقال از طریق همراه مسافر

قوانین بردن گربه به کشور قبرس شمالی

طبق گفته سایت pettravel کلیه حیوانات خانگی قبل از ورود به کشور قبرس شمالی، باید مجهز به ریزتراشه طبق استانداردهای ISO11784-ISO11785 شده باشند.

پاسپورت

پاسپورت حیوانات خانگی از اهمیت بسیار بالایی برای سفر به کشور های خارجی برخوردار است.در پاسپورت پت مشخصاتی از قبیل سن، نژاد، جنسیت، رنگ و…درج می شود.

واکسیناسیون

قبل از انجام سفر از آپدیت بودن تاریخچه واکسیناسیون گربه اطمینان حاصل کنید.حیوان خانگی تان حتما باید در مقابل بیماری هاری واکسینه شده باشد.نباید بیش از 12 ماه از تزریق آخرین واکسن هاری گذشته باشد.

گواهی انگل تراپی

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور قبرس شمالی،گواهی انگل تراپی معتبر است.گواهی انگل تراپی گربه توسط دامپزشک و با مشخصات پت از قبیل سن، نژاد، تاریخچه انگل تراپی و…صادر می شود.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور سوئد، حیوان خانگی تان باید مجهز به ریزتراشه طبق استانداردهای ISO11784-ISO11785 شده باشد.میکروچیپ توسط  دامپزشک و در بدن گربه کاشته می شود.

آزمایش تیترهاری بردن گربه به کشور قبرس شمالی

آزمایش تیترهاری

ریپورت تیترهاری گربه،یکی از اصلی ترین و مهم ترین مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور قبرس شمالی است.آزمایش تیترهاری گربه با اخذ خون وارسال آن به آزمایشگاه های مورد تایید این کشور صورت می گیرد.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده اخذ تیترهاری پت در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد،جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

فرم ها و جداول

برای سفر به کشور قبرس شمالی ، نیاز به تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی این کشور دارید.یکی از فرم های مربوط به این کشور آنکس است، که در آن اطلاعات صاحب حیوان و گربه درج می شود.

گواهی خروج

بعد از طی کردن کلیه مراحل،نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک صاحب حیوان و همچنین گربه اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور نمایید.گواهی خروج حیوانات به صورت دو برگه هولوگرام دار و برای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می شود.

روش های بردن گربه به کشور قبرس شمالی

برای بردن حیوانات خانگی به مقصد کشور قبرس شمالی می توانید از طریق همراه مسافر اقدام کنید.هزینه بردن گربه به قبرس شمالی نیز، کاملا بستگی به مراحل و نحوه بردن پت به این کشور را دارد.

روش های بردن گربه به کشور قبرس شمالی

سخن پایانی

داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه حیوان خانگی نیازمند پیروی از قوانین و مقررات گفته شده است.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد،جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

One thought on “بردن گربه به کشور قبرس شمالی | انجام کلیه مراحل

  1. اشتراک ها: بردن گربه به کشور آذربایجان | Taking the cat to Azerbaijan - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

  2. اشتراک ها: بردن گربه به کشور ترکمنستان | Taking the cat to Turkmenistan - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *