بردن گربه به کشور مغولستان | Taking the cat to Mongolia

شرایط قوانین و هزینه بردن گربه به کشور مغولستان

بردن گربه به کشور مغولستان

بردن گربه به کشور مغولستان نیاز به پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی را دارد.ما در این مقاله به تمامی نکات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون قرنطینه شدن حیوان خانگی تان به سرتاسر دنیا می باشد.جهت انجام تمامی امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن گربه به کشور مغولستان

  1. پاسپورت
  2. واکسیناسیون
  3. گواهی انگل تراپی
  4. میکروچیپ
  5. فرم ها و جداول
  6. گواهی خروج

قوانین بردن گربه به کشور مغولستان

طبق گفته سایت airpets هنگام ورود به کشور مغولستان،نیاز به کسب اجازه ورود نیست.

پاسپورت

پاسپورت حیوانات خانگی جزو مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور های خارجی است.مواردی که در پاسپورت درج می شود شامل سن، رنگ، گونه، نام، نژاد و…است.

واکسیناسیون

واکسینه بودن پت برای سفر به کشور های خارجی جزو اولویت های سفر است.اطمینان حاصل کنید که واکسیناسیون حیوان خانگی تان مطابق با استاندارد های جهانی انجام شده باشد.

گواهی انگل تراپی

این گواهی توسط دامپزشک و به صورت لاتین تهیه و تنظیم می شود.گواهی انگل تراپی یکی از مدارکی است که مورد بررسی قرار می گیرد.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور اوکراین حیوان خانگی تان باید دارای ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784باشد.تمامی مدارک مطابق با شناسه ی این ریز تراشه تعریف می شود.

فرم ها و جداول

مانند سایر کشور ها،مغولستان اقدام به دریافت فرم ها و جداول درخواستی از کشور مبدا می کند.در یکی از فرم های مربوط به این کشور اطلاعات صاحب حیوان و پت درج می شود.

گواهی خروج

بعد از طی کردن کلیه مراحل گفته شده،باید اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.این گواهی ها به صورت دوبرگه هولوگرام دار وبرای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می شود.

سخن پایانی

داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه شدن حیوان خانگی تان نیاز به پیروی از قوانین و مقررات گفته شده دارد.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد،جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *