بردن سگ به کشور اوکراین | Taking a dog to Ukraine

شرایط قوانین و هزینه بردن سگ به کشور اوکراین

بردن سگ به کشور اوکراین

بردن سگ به کشور اوکراین نیازمند پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی است.ما در این بخش به کلیه قوانین و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا اماده انجام کلیه مراحل بردن پت در کوتاه ترین زمان ممکن وبدون قرنطینه شدن حیوان خانگی به سرتاسر دنیا می باشد،جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن سگ به کشور اوکراین

  • واکسیناسیون
  • پاسپورت
  • میکروچیپ
  • گواهی سلامت و گواهی انگل تراپی
  • فرم ها و جداول
  • گواهی خروج

قوانین بردن سگ به کشور اوکراین

طبق گفته سایت pets2fly سگ ها و گربه حداقل سه ماه قبل از ورود به کشور اوکراین باید آزمایش تیتر هاری را انجام دهند.

واکسیناسیون

واکسینه بودن پت در مقابل بیماری هاری و بیماری هایی نظیر پاروو ویروس، دیستمپر و…جرو اصلی ترین مراحل بردن سگ به خارج از کشور است.نباید از تزریق آخرین واکسن هاری بیش از 12 ماه زمان گذشته باشد.

پاسپورت

پاسپورت پت با مشخصاتی از قبیل سن، جنسیت، نژاد، رنگ، نام و…تهیه و تنظیم می شود.هنگام سفر به اوکراین حتما باید پاسپورت حیوان خانگی تان را همراه خود داشته باشید.

میکروچیپ

مثل بردن سگ به کشور قبرس شمالی،حیوان خانگی تان باید مجهز به ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO1178 به صورت کلی تمامی مدارک مطابق با شناسه ی این ریز تراشه تعریف می شود.

گواهی سلامت و گواهی انگل

داشتن گواهی سلامت سگ برای خروج از کشور جزو الزامات است.گواهی انگل تراپی پت نیز توسط دامپزشک و به صورت لاتین صادر می شود.

فرم ها و جداول

بردن حیوانات خانگی به هر کشوری نیازمند تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی کشور مقصد است.یکی از فرم های مربوط به اوکراین آنکس است که در آن اطلاعات صاحب حیوان و پت درج می شود.

گواهی خروج

بعد از تهیه و تنظیم کلیه مراحل گفته شده نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک صاحب حیوان و همچنین پت اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.گواهی خروج به صورت برگه هولوگرام دار صادر می شود.

سخن پایانی

برای داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه حیوان خانگی تان نیاز دارید تا به کلیه نکات و قوانین گفته شده پایبند باشید.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *