بردن گربه به کشور روسیه |Taking the cat to Russia

شرایط قوانین بردن گربه به کشور روسیه

بردن گربه به کشور روسیه

بردن گربه به کشور روسیه نیازمند پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی است.ما در این بخش به کلیه نکات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن گربه به کشور روسیه

  1. واکسیناسیون
  2. پاسپورت
  3. گواهی انگل تراپی
  4. میکروچیپ
  5. فرم ها و جداول
  6. گواهی خروج

قوانین بردن گربه به کشور روسیه

طبق گفته سایت pettravel  برای ورود به کشور روسیه از هیچ کشوری نیاز به انجام آزمایش تیترهاری نیست.

واکسیناسیون

واکسینه بودن پت یکی از مهم ترین مسائل مربوط به سفر های خارجی است.اطمینان حاصل کنید که حیوان خانگی تان در مقابل بیماری هاری واکسینه شده باشد.تزریق مرتب واکسن پلی والان نیز بسیار حائز اهمیت است.

پاسپورت

پاسپورت حیوانات خانگی با مشخصاتی از قبیل سن، نژاد، جنسیت، رنگ، نام و …تهیه و تنظیم می شود.برای سفر به کشور روسیه داشتن پاسپورت جزو الزامات است.

گواهی انگل تراپی

گواهی انگل تراپی، یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای سفر به این کشور است.این گواهی به صورت لاتین و با مشخصات گربه تهیه و تنظیم می شود.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور قبرس شمالی،حیوان خانگی تان باید مجهز به ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.به صورت کلی تمامی مدارک مطابق شناسه ی این ریز تراشه تعریف می شود.

فرم ها و جداول

سفر به هر کشوری نیازمند تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی کشور مقصد است.در یکی از فرم ها مربوط به بردن پت به این کشور مشخصات صاحب حیوان و گربه درج می شود.

گواهی خروج

بعد از تهیه و تنظیم کلیه مراحل گفته شده نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک صاحب حیوان و پت اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.ارایه دادن این گواهی در فرودگاه کشور مبدا و مقصد جزو الزامات است.

سخن پایانی

سفر به هر کشوری نیازمند تهیه و تنظیم مدارک و جداول درخواستی کشور مقصد است.اگر به نکات و قوانین گفته شده پایبند نباشید،قرنطینه حیوان خانگی با هزینه شخصی شامل می شود.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

One thought on “بردن گربه به کشور روسیه |Taking the cat to Russia

  1. اشتراک ها: بردن گربه به کشور مراکش | Taking the cat to Morocco - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *