بردن گربه به کشور مراکش | Taking the cat to Morocco

شرایط قوانین و هزینه بردن گربه به کشور مراکش

بردن گربه به کشور مراکش

بردن گربه به کشور مراکش نیاز به پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی را دارد.ما در این مقاله به تمامی نکات و مدارک مورد نیاز مهاجرت با حیوانات خانگی به کشور مراکش می پردازیم.برای انجام تمامی مراحل بردن حیوان خانگی تان به این کشور می توانید با بخش تروالینگ دامپزشکی سانی مایا تماس حاصل فرمایید.شماره تلفن 02122729352

قوانین بردن گربه به کشور مراکش

  1. پاسپورت
  2. واکسیناسیون
  3. گواهی انگل تراپی
  4. میکروچیپ
  5. فرم ها و جداول
  6. آزمایش تیتر هاری
  7. گواهی خروج

قوانین بردن گربه به کشور مراکش

طبق گفته سایت pettravel حیوان خانگی تان باید دارای ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.

پاسپورت

پاسپورت حیوانات خانگی جزو مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور های خارجی است.در پاسپورت پت مورادی همچون سن، نژاد، نام، رنگ، گونه و …درج می شود.

واکسیناسیون

قبل از سفر به کشور مراکش از آپدیت بودن تاریخچه واکسیناسیون حیوان خانگی تان اطمینان حاصل کنید.گربه باید واکسن پلی والان و هاری خود را طبق استاندارد های جهانی دریافت کرده باشد.

گواهی انگل تراپی

این گواهی به صورت لاتین و با تاریخچه انگل تراپی حیوان خانگی تان توسط دامپزشک صادر می شود.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور روسیه، حیوان خانگی تان باید دارای ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.تمامی مدارک جیوان خانگی تان مطابق با شناسه این ریز تراشه تعریف می شود.

فرم ها و جداول

برای بردن حیوان خانگی تان به کشور مراکش قبل از ورود به این کشور باید اقدام به تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی این کشور کنید.یکی از فرم های مربوط به مراکش آنکس است.در این فرم اطلاعات صاحب حیوان و گربه درج می شود.

آزمایش تیتر هاری بردن گربه به کشور مراکش

آزمایش تیتر هاری

این آزمایش با اخذ خون و ارسال آن به آزمایشگاه های مورد تایید کشور مراکش انجام می شود.ریپورت آزمایش تیترهاری جزو اصلی ترین و مهم ترین مراحل حمل و نقل حیوانات خانگی به مراکش است.جهت انجام آزمایش تیتر هاری در کوتاه ترین زمان ممکن با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

گواهی خروج

بعد از تهیه و تنظیم کلیه مراحل گفته شده نیاز به دریافت گواهی خروج از کشور دارید.این گواهی به صورت دو برگه هولوگرام دار وبرای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می شود.

سخن پایانی

برای داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه شدن حیوان خانگی تان،نیاز دارید تا به کلیه قوانین و نکات گفته شده پایبند باشید.جهت انجام تمامی مراحل می توانید با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *