بردن سگ به آمریکا | انجام کلیه مراحل+هزینه ها [مقرارت حیوانات خانگی 2024]

عکس سگ نژاد گلدن رتریور با دستمال دور گردنی طرح پرچم آمریکا

بردن سگ به کشور آمریکا

بردن سگ به آمریکا یک تصمیم مهم است و نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد،کشور آمریکا مثل مابقی کشور ها قوانین و مقرارت مخصوص حیوانات خانگی خود را دارد،رعایت نکردن قوانین ورود حیوانات خانگی باعث قرنطینه ی حیوانات خانگی شما و یا اتفاقات جبران ناپذیری خواهد شد.داشتن گواهی تیتر هاری،فرم آنکس برگه سلامت و…از قوانین مهم آمریکا می باشد.در ادامه به هزینه ی بردن سگ به آمریکا و قوانین ورود سگ به کشور آمریکا خواهیم پرداخت.

قوانین بردن سگ به آمریکا

  • پاسپورت پت
  • گواهی تیتر هاری
  • میکروچپ
  • فرم آنکس
  • گواهی ورود به کشور آمریکا
  • واکسیناسیون معتبر
  • گواهی سلامت
  • گواهی انگل تراپی
  • گواهی خروج از اداره دامپزشکی ایران

به گفته ی سایت cdc ایالات متحده داشتن حداقل 6 ماه سن برای سگ و گواهی ورود معتبر،داشتن میکروچیپ معتبر،داشت تیتر هاری سرولوژی مورد تایید cdc از الزامات ورود سگ به کشور آمریکا می باشد

رعایت نکات مربوط به وزارت کشاورزی ایالات متحده نیز از شرط ورود به ایالات متحده خواهد بود

عکس سگ روی نقشه کشور آمریکا

روش بردن سگ به آمریکا

برای بردن سگ به ایالات متحده شما می توانید از طریق مسافری و یا کارگو اقدام کنید،توجه داشته باشید،که همه ی مدارک از قبیل گواهی ورود،گواهی خروج،فرم آنکس،پاسپورت پت،…باید همراه خود داشته باشید،رعایت نکردن و یا ناقص بودن مدارک شما باعث قرنطینه ی حیوان خانگی شما می شود،و یا ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

داشتن گواهی ورود سگ به ایالات متحده آمریکا مثل بردن سگ به کشور دبی و گرفتن گواهی الزامی می باشد.

دامپزشکی و پت شاپ شبانه روزی سانی مایا آماده انجام کلیه امورات مربوط به بردن سگ به خارج از کشور از قبیل،دریافت تیترهاری،دریافت گواهی ورود،تنظیم فرم آنکس،اخذ خون،تنظیم پاسپورت و … می باشد. شماره تماس 02122729352

عکس گواهی سلامت سگ

هزینه ی بردن سگ به آمریکا

هزینه های مربوط به ارسال سگ به آمریکا و یا بردن آن شامل مورادی چون،دریافت گواهی سلامت،اخذ خون،و گواهی تیتر هاری،خرید باکس،و هزینه های رزرو هواپیما،و می باشد.3

نمی توان هزینه ی دقیقی در رابطه با ارسال سگ به ایالات متحده عنوان کرد،زیرا عواملی همچون نژاد،وزن،سایز و…باعث تغییر قیمت و هزینه می شد. شما می توانید جهت اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

02122729352

عکس سگ در حال نشستن بروی پرم کشور آمریکا

اگر قوانین ورود با حیوانات خانگی به آمریکا را رعایت نکینم چه اتفاقی می افتد؟

رعایت نکردن قوانین و مقرارت مربوط به وزارت کشاورزی و cdc آمریکا باعث جریمه و قرنطینه حیوان خانگیتان خواهد شد،کلیه هزینه های مربوط به قرنطینه کردن و یا فرسادن سگ به مبدا آخرین کشوری که سگ شما آمده است،بر عهده ی شما خواهد بود،و کشور آمریکا هیچ هزینه را پرداخت نخواهد کرد.

پاسپورت پت

داشتن پاسپورت پت معتبر و آپدیت شده یکی از مهم ترین مراحل بردن سگ به کشور آمریکا می باشد.مواردی که در پاسپورت حیوان خانگی تان درج می شود شامل،سن،نژاد،رنگ،شماره میکروچیپ و … می باشد.حتما از صحیح بودن اطلاعات درج شده حیوان خانگی تان اطمینان حاصل کنید.

گواهی تیترهاری

به علت مشترک بودن هاری بین انسان و حیوانات بدون دریافت آزمایش تیتر هاری مورد تایید کشور آمریکا اجازه ورودحیوان خانگی تان به آن کشور صادر نخواهد شد.دامپزشکی سانی مایا مفتخر است با انجام بیش از 30+سفر موفق به کشور آمریکا اماده خدمات رسانی برای انجام کلیه امورات برای حیوان خانگی تان باشد. شماره تماس 02122729352

میکروچیپ

به تراشه ای که برای شناسایی حیوانات خانگی در بدن آنها کاشته می شود میکروچیپ گفته می شود.انجام کلیه مراحل بدون اینکه سگتان میکروچیپ داشته باشد موجب باطل شدن امورات انجام شده می شود.

فرم آنکس

فرم آنکس یکی از مهم ترین مدارکی می باشد که باید هنگام دریافت گواهی خروج و ورود به کشور مقصد و مبدا  ارائه دهید.مواردی که در این برگه درج می شود شامل اطلاعات سگتان از قبیل سن،نژاد،جنسیت،شماره میکروچیپ و…می باشد.همچنین در این برگه مشخصات صاحب حیوان نیز درج می شود.

گواهی ورود کشور آمریکا برای سگ

بردن سگ به آمریکا مثل بردن گربه به دبی نیازمند دریافت گواهی ورود به این کشور می باشد.برای دریافت این گواهی شما باید اطلاعات سگتان را از قبیل کلیه مشخصات داخل سامانه دولتی این کشور ثبت کنید.

واکسیناسیون سگ

از آپدیت بودن کلیه واکسن های حیوان خانگی تان مطمعن باشید.زیرا در فرودگاه کشور مقصد کلیه این موارد مورد بررسی قرار می گیرد.در رابطه با تزریق واکسن حداقل 21روز قبل و حداکثر10ماه باید گذشته باشد.

گواهی انگل تراپی و گواهی سلامت سگ برای آمریکا

این برگه ها به صورت لاتین و تحت عنوان گواهی سلامت سگ و انگل تراپی آن با تاریخ به روز توسط دامپزشک صادر می شود.از مواردی که می توان به مهم بودن آن در این گواهی ها اشاره کرد دقیق بودن سمپل نام حیوان خانگی و شماره میکروچیپ می باشد.

برگه خروج از اداره دامپزشکی

بعد از انجام کلیه موارد گفته شده توسط شما و یا ایجنت،با ارائه مدارک از قبیل فرم انکس،گواهی تیترهاری،شناسنامه و یا پاسپورت حیوان خانگی،و…به اداره دامپزشکی برگه ای تحت عنوان برگه خروج برای شما صادر می شود.

نتیجه گیری

نهایتا ارسال سگ به آمریکا،نیازمند زمان،تمرکز و توجه به جزئیات است.با دنبال کردن مراحل و اطلاعات به روز می توانید سفر سالم و موفقیت آمیزی داشته باشید.

دامپزشکی شبانه روزی سانی مایا آماده انجام کلیه امورات مربوط به ارسال و یا بردن سگ به ایالات متحده می باشد.جهت اطلاعات بیشتر با شماره 02122729352تماس حاصل فرمایید.

One thought on “بردن سگ به آمریکا | انجام کلیه مراحل+هزینه ها [مقرارت حیوانات خانگی 2024]

  1. اشتراک ها: بردن سگ به ترکیه | قوانین 2023 [مدارک مورد نیاز] Türkiye - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

  2. اشتراک ها: بردن سگ به خارج از کشور | قوانین 2023 | هزینه ها [مشاوره رایگان] - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

  3. اشتراک ها: بردن سگ به یونان | قوانین و مقررات کشور یونان [انجام کلیه امورات بردن سگ به یونان]

  4. Arshia میگوید:

    سلام سگ من نژادش ژرمنه میخوام ببرمش آمریکا،میتونید راهنماییم کنین که چطوری میتونم سگمو ببرم آمریکا و شرایط بردنش چجوریه؟

    • Sheraf badragh|SEO میگوید:

      درودوقت بخیر،با توجه به مراحل گفته شده برای حمل حیوانات خانگی به کشور آمریکا باید عمل کنید،در صورت نیاز به اخذ گواهی ها و تیترهاری مورد تایید این کشور با شماره 02122729352 تماس بگیرید

  5. اشتراک ها: بردن سگ به کشور دومینیکن | انجام کلیه امورات حمل حیوانات خانگی به دومینیکن

  6. اشتراک ها: بردن سگ به کشور لیتوانی | انجام کلیه مراحل بردن حیوانات خانگی به لیتوانی

  7. اشتراک ها: بردن سگ به کشور لتونی | انجام کلیه مراحل بردن حیوانات خانگی به کشور لتونی

  8. اشتراک ها: بردن سگ به کشور هندوراس | انجام کلیه مراحل بردن حیوانات خانگی به کشور هندوراس

  9. اشتراک ها: بردن سگ به کشور آلمان | انجام کلیه مراحل taking the dog to germany

    • Sheraf badragh|SEO میگوید:

      درود بر شما، بستگی به مراحل و نحوه بردن پت به این کشور داره، جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید

  10. اشتراک ها: بردن سگ به کشور روسیه | Taking a dog to Russia - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

  11. اشتراک ها: بردن گربه به کشور اروگوئه | Taking the cat to Uruguay - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *