بردن گربه به کشور آفریقای جنوبی | Taking the cat to South Africa

شرایط قوانین و هزینه بردن گربه به کشور آفریقای جنوبی

بردن گربه به کشور آفریقای جنوبی

بردن گربه به کشور آفریقای جنوبی نیازمند پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی است.ما در این مطلب به کلیه نکات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد،جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن گربه به کشور آفریقای جنوبی

  1. پاسپورت
  2. واکسیناسیون
  3. گواهی انگل
  4. میکروچیپ
  5. اجازه ورود
  6. فرم ها و جداول
  7. گواهی خروج

قوانین بردن گربه به کشور آفریقای جنوبی

طبق گفته سایت pettravel به طور معمول گربه ها بعد از ورود به کشور آفریقای جنوبی قرنطینه نمی شوند.

پاسپورت

سفر حیوانات خانگی به کشور های خارجی نیازمند داشتن پاسپورت پت معتبر و آپدیت شده است.در پاسپورت حیوانات خانگی مواردی همچون سن، جنسیت، نژاد، رنگ و…درج می شود.

واکسیناسیون

واکسینه بودن گربه برای ورود به کشور آفریقای جنوبی جزو الزامات اصلی است.نباید از تزریق واکسن هاری بیش از 12 ماه زمان گذشته باشد.همچنین تزریق مرتب واکسن پلی والان طبق استاندارد های جهانی بسیار پر اهمیت است.

گواهی انگل تراپی

گواهی انگل تراپی به صورت لاتین و با مشخصات گربه صادر می شود.یکی از اصلی ترین مواردی که در این گواهی درج می شود،تاریخچه انگل تراپی و مشخصات پت است.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور کانادا حیوان خانگی تان باید دارای ریز تراشه طبق استاندارد های جهانی باشد.به صورت کلی تمامی مدارک مطابق با شناسه ی این ریز تراشه تعریف می شود.

اجازه ورود

آفریقای جنوبی جزو آن دسته از مقاصدی است که بردن حیوانات خانگی به این کشور نیازمند کسب اجازه ورود از سازمان دولتی این کشور است.با ثبت اطلاعات حیوان خانگی تان در سامانه دولتی این کشور می توانید مجوزاجازه ورود را کسب کنید.

فرم ها و جداول

کشور های مقصد هر کدام فرم ها و جداول درخواستی مخصوص خود را دارند.آفریقای جنوبی نیز اقدام به دریافت فرم ها و جداول درخواستی خود را از مسافرین می کند.

گواهی خروج

بعد از طی کردن کلیه مراحل گفته شده نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک حیوان خانگی تان اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.گواهی خروج به صورت دو برگه هولوگرام دار و برای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می شود.

سخن پایانی

برای داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه حیوان خانگی تان،نیاز دارید تا کلیه نکات و قوانین گفته شده را انجام داده باشید.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد،جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *