بردن سگ به قبرس شمالی [قوانین و مقررات] Taking the dog to Northern Cyprus

بردن سگ به قبرس شمالی قوانین و هزینه های بردن سگ به کشور قبرس

بردن سگ به قبرس شمالی

بردن سگ به قبرس شمالی نیازمند رعایت کردن قوانین و مقررات کشور مقصد می باشد،ما در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به قبرس شمالی می پردازیم.توجه داشته باشید رعایت نکردن قوانین و مقررات کشور مقصد باعث قرنطینه حیوان خانگی و یا عواقب بسیار جبران ناپذیری می‌شود.

برای انجام کلیه امورات مربوط به بردن سگ به قبرس شمالی در سریع ترین زمان ممکن می توانید با شماره 02122729352 تماس بگیرید.

قوانین بردن سگ به قبرس شمالی

قوانین بردن حیوانات خانگی به قبرس شمالی

  1. گواهی تیترهاری
  2. پاسپورت پت
  3. واکسیناسیون
  4. گواهی خروج
  5. میکروچیپ
  6. گواهی انگل تراپی
  7. فرم ها
  8. گواهی ورود کشور قبرس شمالی

به گفته سایت selectestatesinternational و وزارت کشاورزی و منابع طبیعی TRNCمدارک مورد نیاز برای ورود حیوانات خانگی مثل سگ نیازمند ارائه گواهی سلامت معتبر و اثبات تزریق واکسن هاری حداقل 21روز قبل و…می باشد.

گواهی تیترهاری برای بردن سگ به کشور قبرس شمالی

به علت مشترک بودن بیماری هاری بین انسان و حیوانات داشتن گواهی تیتر هاری معتبر و مورد تایید قبرس شمالی جزو اصلی ترین موارد برای مهاجرت و یا سفر با حیوان خانگی به این کشور می باشد.جهت دریافت تیترهاری معتبر برای این کشور می توانید با بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا تماس بگیرید.

02122729352

پاسپورت پت

داشتن پاسپورت پت معتبر و آپدیت شده برای فرودگاه کشور قبرس شمالی بسیار حائز اهمیت می باشد.قبل از انجام سفر مطمئن باشید که کلیه مشخصات حیوان خانگی و همچنین تاریخ واکسیناسیون آن آپدیت شده باشد.

پاسپورتب رای بردن سگ به قبرس شمالی

گواهی ورود کشور قبرس شمالی

برخلاف باورها کشور قبرس شمالی قوانینی مثل بردن سگ به دبی دارد.قبل از اینکه بخواهید با حیوان خانگی تان به کشور قبرس شمالی سفر کنید،کلیه مشخصات سگتان را باید در سامانه دولتی این کشور ثبت کنید تا اجازه ورود برای سگ شما صادر شود.

میکروچیپ

میکروچیپ تراشه ای است که در بدن سگ کار گذاشته می شود.این تراشه به عنوان شناسه و یا کدملی عمل می کند.کاربرد میکروچیپ برای تعریف آزمایش برگه تیترهاری مورد استفاده قرار میگرد و سگ شما در کشور مقصد با این تراشه شناسایی می شود

فرم های ورود سگ به کشور قبرس شمالی

فرم های درخواستی قبرس شامل فرم ANEX می باشد.کارایی این فرم در فرودگاه کشور مبدا و مقصد و همچنین اداره دامپزشکی کشور می باشد.مواردی که در آنکس درج می شامل:

  1. سن
  2. نژاد
  3. رنگ
  4. شماره میکروچیپ
  5. مشخصات صاحب حیوان
  6. ….

واکسیناسیون

همانطور که در قسمت بالای این مطلب اشاره شد،واکسینه بودن حیوان خانگی شما از اهمیت بالایی برای کشور قبرس شمالی برخوردار است و این مورد در فرودگاه کشور مقصد مورد بررسی قرار می گیرد.حتما به نکات گفته شده شامل تزریق حداقل21 روز قبل واکسن هاری و تزریق واکسن 9گانه سگ دقت داشته باشید.

گواهی خروج از کشور حیوانات خانگی

بعد از اینکه کلیه مراحل گفته شده را طی کردید،باید اقدام به دریافت گواهی خروج از اداره دامپزشکی نمائید.این گواهی با ارائه دادن مدارکی از قبیل،پاسپورت صاحب حیوان،شناسنامه حیوان خانگی،فرم آنکس،گواهی تیتر هاری و…برای شما صادر می شود.

روش های بردن حیوانات خانگی به قبرس شمالی

خوشبختانه برای حمل حیوانات خانگی هم می توان از طریق پت کابین و هم از طریق کارگو اقدام کرد.توجه داشته حتما قبل از پرواز خودتان برای رزرو بلیط حیوان خانگی تان اقدام کنید.در غیر این صورت اگر صاحب گونه‌‌ی حیوان دیگری قبل از شما اقدام به رزرو کرده باشد،شرکت هواپیمایی برای جابجایی سگ شما اقدام نخواهد کرد.

سخن پایانی

داشتن سفری بدون دقدقه به کشور قبرس شمالی با سگ خانگی تان نیازمند پیروی کردن از قوانین و مقررات می باشد.توجه داشته باشید رعایت نکردن و یا پیروی نکردن از قوانین کشور مقصد عواقب جبران ناپذیری برای شما خواهد داشت.شما می توانید برای انجام کلیه امورات حمل و نقل حیوان خانگی به کشور قبرس شمالی با بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس: 02122729352

One thought on “بردن سگ به قبرس شمالی [قوانین و مقررات] Taking the dog to Northern Cyprus

  1. اشتراک ها: بردن سگ به کشور کلمبیا | انجام کلیه مراحل بردن حیوانات خانگی به کلمبیا

  2. اشتراک ها: بردن سگ به کشور اوکراین | Taking a dog to Ukraine - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *