چرا غذای خشک گربه؟ Why dry cat food

چرا غذای خشک گربه؟

چرا غذای خشک گربه؟

چرا غذای خشک گربه؟ااگر گربه خانگی دارید، پس از لذت حضور گربه‌ها در زندگی‌ باخبرید. مهم نیست که گربه‌ شما با رفتار «بیدار شو بزن بریم» خواب را به چشمان‌تان حرام کند؛ مهم این است که تا آخر عمر، او را دوست خواهید داشت.

بنابراین دوست‌ کوچولوی شما شایسته بهترین مراقبت و درمان است. این برای هر جنبه‌ای از مالکیت گربه صدق می‌کند، حتی غذایی که قرار است به او بدهید.

اما خب! گاهی روش زندگی‌تان طوری است که غذای گربه‌ها را پشت گوش می‌اندازید. اگر زیاد سفر می‌کنید و مجبورید از آدم‌های دیگر بخواهید به گربه شما غذا بدهند. آن وقت فکر می‌کنید غذا پختن یا غذای مرطوب انتخاب مناسبی است؟ اگر شاغل هستید و ساعات طولانی کار می‌کنید، آن‌وقت می‌توانید آخر هفته‌ها غذای یک هفته را از پیش آماده کنید؟

پس راه‌حل چیست؟! جواب کوتاه و مختصر است؛ تهیه غذای خشک گربه.

طبق گفته سایت icatcare مزیت اصلی غذای خشک،سهولت،راحتی و هزینه آن است.

 

 

تعریف غذای خشک گربه

غذای خشک همان غذای فرآوری‌شده گربه است. این غذا معمولا از گوشت چرخ کرده( بیشتر گوشت گاو یا مرغ)، خمیر، غلات و سبزیجات تهیه می‌شود اما ترکیبات دقیق آن از برندی به برند دیگر متفاوت است.

با جمع‌آوری این مطلب سعی کرده‌ایم تا از شما و کیف پول‌تان در برابر غذاها و مکمل‌هایی که برای سلامت حیوان خانگی شما بسیار گران و غیر ضروری هستند، محافظت کنیم.

 فواید غذای خشک گربه

  • آسان و مقرون به‌صرفه
  • چرای طبیعی، ذات گربه‌ها
  • به ارتقای سلامت دندان کمک می‌کند.
  • نگهداری آسان و پاکیزگی

ترجیحات گربه خود را در نظر بگیرید!

بهتر این است که به تغذیه گربه خود مانند غذا دادن به فرزندان خود فکر کنید. مهم است که مطمئن شوید استخوان‌های در حال رشد فرزندتان مقادیر کافی کلسیم دریافت می‌کنند. شیر منبع کلسیم است، اما پنیر هم همین‌طور.

اگر کودک شما از نوشیدن شیر سر باز می‌زند اما عاشق و شیفته پنیر است، ساده‌ترین و هوشمندانه‌ترین اقدام ممکن می‌تواند پر کردن یخچال، به جای دعوا بر سر شیر باشد.

همین امر در مورد گربه شما نیز صادق است. مهم‌تر است که بر تامین نیازهای غذایی گربه خود متمرکز شوید تا این‌که نگران نحوه رسیدن به آن باشید. تا زمانی که غذا حاوی مواد مضر نباشد، هیچ دلیلی برای نگرانی در مورد این‌که آیا گوشت یا غلات اولین ماده ذکر شده است، وجود ندارد.

بهترین غذای خشک گربه چه ویژگی‌هایی دارد؟

مطمئناً، گربه‌های دوست داشتنی شما نمی‌توانند برچسب‌ها را بخوانند یا تلاش آگاهانه‌ای برای انتخاب غذای سالم انجام دهند، بنابراین تعهد شما به سلامتی آن‌ها واجب است.

انتخابی که قرار است شما به عنوان والدین این پشمالوهای چهارپا انجام دهید، تأثیر ماندگاری بر سلامت و کیفیت زندگی آن‌ها خواهد داشت.

  • اسیدهای چرب امگا از موادی مانند بذر کتان و روغن سالمون تهیه شده‌اند که در نهایت باعث می‌شود از نوازش گربه‌‌‌ای با پوستی سالم و پوششی نرم و براق حسابی لذت ببرید.
  • هر چند سلامت روده گربه‌‌ شما به فیبر غذایی احتیاج دارد، اما خب! مقدار کمی از آن لازم است.
  • درست مانند انسان، ایمنی سلامت گربه‌ها به دستگاه گوارش مدیون است. یکی از راه‌های ممکن برای سلامت گوارش گربه‌تان، حضور پروبیوتیک‌ها در رژیم غذایی است.
  • گلوکزامین و کندرویتین سولفات دوست مفاصل گربه‌‌های شما هستند. چرا که باعث می‌شوند این حیوانات خانگی به‌راحتی آکروبات‌بازی کنند.
  • در آخر، ویتامین‌هایی مانند ویتامین A و E نیز در کنار گزینه‌های قبلی برای سلامت گربه‌ها مناسب هستند.

درباره بهترین برندها تحقیق کنید.

با وجود برند‌ها و گزینه‌های بسیار زیاد، تصمیم‌گیری در مورد خرید غذای خشک، برای گربه‌ خانگی خود پیچیده و دشوار به نظر می‌رسد.

اما با در نظر گرفتن نیازهای بهداشتی خاص فرزند پشمالوی خود و کمی تحقیق در مورد گزینه‌های موجود با نام تجاری، می‌توانید نمونه‌ای از غذای خشک گربه را انتخاب کنید که برای حیوان خانگی شما و بودجه شما مناسب باشد.

برند رفلکس؛ کیفیت برتر

بله درست متوجه شدید! شما با سرچ بهترین برندهای غذای خشک برای گربه‌تان، قطعا به برند رفلکس خواهید رسید. در واقع صدرنشین جدول برندهای غذاهای خشک گربه است. این برند سال‌هاست شروع به استفاده از دمای پخت پایین، مواد بهتر و حتی روش‌های پخت کاملا متفاوت کرده است تا غذای خشک گربه را نه تنها راحت، بلکه سالم نیز بسازد!

به همین دلیل است که محصولات رفلکس تقریبا خوراک تمام بازارهای زنجیره‌ای ترکیه است. علاوه بر این، صادرات این برند طیف وسیعی از کشورهای مختلف را در بر گرفته است. در بیش‌ از 50 کشور جهان خواهان دارد. این‌ها همه نشان از محبوبیت بالای این برند است.

البته ناگفته نماند غذای رفلکس کیفیت پرمیوم وغذای رفلکس پلاس کیفیت سوپر پرمیوم را ارائه می‌دهد و درواقع رفلکس پلاس ارزش غذایی بالاتری نسبت به رفلکس دارد. همچنین وقتی صحبت از طعم به میان می‌آید، بسیاری با  غذای گربه خشک رفلکس پلاس موافق هستند.

غذا خشک برند رویال کنین

در طول پنج دهه گذشته رویال کنین ذره‌بین کارشناسان خود را روی کیفیت تغذیه و ایمنی محصولات گذاشته است. حساسیت‌  برند رویال باعث شده است، این برند فرانسوی به کوچک‌ترین جزئیات در تولید غذای خشک گربه هم بی‌توجه نباشد، تا در نهایت دقیق‌ترین و موثرترین روش تغذیه‌ای برای حیوانات خانگی را به شما ارائه دهد.

مواد دخیل در محصولات رویال کنین، همگی بر اساس محتوای غذایی بالا و مزایای سلامتی انتخاب می‌شوند. این برند معروف از معیارهای دقیق برای مشخص‌ کردن ارزش غذایی و کیفیت تولید استفاده می‌کند.

غذا خشک برند جوسرا

برند آلمانی جوسرا با نزدیک به 80 سال تجربه، در زمینه غذای حیوانات خانگی باکیفیت، درواقع در حوزه غذای خشک گربه یک ریش‌سفید به حساب می‌آید. توجه به سلامتی، طعم فوق‌العاده دل‌پذیر، هضم راحت و تنوع بسیار در انواع غذای خشک مطابق با نیازهای مختلف گربه‌ها باعث شده است تا جوسرا محبوب دل گربه‌ها شود.

از فواید محصولات جوسرا می‌توان به قیمت مناسب به نسبت کیفیت، انجام تست‌های آزمایشگاهی برای تضمین کیفیت و استفاده از مواد اولیه مناسب اشاره کرد.

نکات مهم در خرید غذای خشک گربه

  1. توجه به سن گربه
  2. منابع پروتئین و چربی
  3. محدودیت‌های غذایی
  4. ارزش هزینه

چرا باید به ما اعتماد کنید؟

چرا غذای خشک گربه؟ در چندسال اخیر، ما اکثر برند‌های غذای خشک گربه را بررسی کرده‌ایم که به جرات می‌توان گفت شامل اکثر برندهای بزرگ دنیا می‌شود، از جمله رفلکس و رفلکس‌ پلاس. ما نظرات مشتریان را خوانده‌ایم، با موفق‌های این بازار صحبت کرده‌ایم و غذاها را به‌صورت دستی آزمایش کرده‌ایم.

ما همچنین با دامپزشکان بسیاری مشورت کرده‌ایم تا نظر حرفه‌ای آن‌ها را در مورد این‌که چه فاکتورهای برای تهیه یک غذای خشک عالی برای گربه‌ها نیاز است، دریافت کنیم.

اکنون با پایان مطالعه این مطلب، به شما این اطمینان را می‌دهیم که هنگام خرید غذای خشک مناسب برای اعضای خانواده چهارپای خود، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *