بردن گربه به کشور لوکزامبورگ | Taking the cat to Luxembourg

شرایط قوانین و هزینه بردن گربه به کشور لوکزامبورگ

بردن گربه به کشور لوکزامبورگ

بردن گربه به کشور لوکزامبورگ نیاز به پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی را دارد.ما در این مقاله به تمامی نکات،قوانین و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به لوکزامبورگ می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن وبدون قرنطینه شدن حیوان خانگی تان می باشد.جهت انجام تمامی امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن گربه به کشور لوکزامبورگ

  • واکسیناسیون
  • پاسپورت
  • گواهی انگل تراپی
  • میکروچیپ
  • آزمایش تیتر هاری
  • فرم ها و جداول
  • گواهی خروج

قوانین بردن گربه به کشور لوکزامبورگ

طبق گفته سایت ingاگر حیوان خانگی شما از کشور پر هاری وارد لوکزامبورگ می شود،باید اقدام به کاشت میکروچیپ،تزریق واکسن هاری و انجام آزمایش تیتر هاری کنید.

واکسیناسیون

قبل از سفر به لوکزامبورگ اطمینان حاصل کنید که گربه مطابق با استاندارد های جهانی واکسن خود را دریافت کرده باشد.نباید از تزریق آخرین واکسن هاری بیش از 12 ماه زمان گذشته باشد.

پاسپورت

پاسپورت حیوانات خانگی جزو مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور های خارجی است.در پاسپورت پت مواردی همچون سن، جنسیت، نژاد، گونه و …درج می شود.

گواهی انگل تراپی

گواهی انگل تراپی به صورت لاتین و با مشخصاتی از قبیل تاریخچه انگل تراپی، سن، نژاد، جنسیت و…تهیه وتنظیم می شود.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور آفریقای جنوبی، حیوان خانگی تان باید دارای ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.میکروچیپ در بدن حیوانات خانگی کاشته می شود.

آزمایش تیتر هاری 

آزمایش تیتر هاری گربه با اخذ خون و ارسال آن به آزمایشگاه های مورد تایید کشور لوکزامبورگ انجام می شود.

آزمایش تیترهاری بردن گربه به کشور لوکزامبورگ

فرم ها و جداول

مانند سایر کشور ها بردن پت به لوکزامبورگ مستلزم تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی این کشور است.در یکی از این فرم ها اطلاعات پت و صاحب حیوان درج می شود

گواهی خروج

بعد از طی کردن کلیه مراحل گفته شده نیاز به اخذ گواهی خروج از کشور دارید.گواهی خروج به صورت دو برگه هولوگرام دار و برای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می شود.

سخن پایانی

داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه شدن حیوان خانگی تان نیاز به پیروی از قوانین و مقررات گفته شده را دارد.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد،جهت انجام تمامی امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *