دامپزشک آنلاین | شماره تماس + ارتباط در سریع ترین زمان با دامپزشک

شرایط و هزینه استفاده از دامپزشک آنلاین

دامپزشک آنلاین

دامپزشک آنلاین دامپزشکی سانی مایا ،آماده ارائه خدمات شبانه روزی به صورت آنلاین از قبیل ویزیت و معاینه حیوانات خانگی، ارائه مشاوره نگهداری،رفتاری،نحوه ادامه درمان و…می باشد.برای دریافت مشاوره آنلاین دامپزشک می توانید با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن ارتباط بین شما و دامپزشک را برقرار خواهند کرد.

ویژگی های دامپزشک آنلاین

  • دسترسی راحت
  • ارتباط سریع و آسان
  • صرفه جویی زمان
  • زمان نامحدود
  • مشاوره دامپزشکی اوژانسی

ویژگی های دامپزشک آنلاین

طبق گفته سایت businessinsider بهترین دامپزشکان آنلاین مشاوره را از طریق تلفن و ویدئو چت ارائه می کنند.

چگونه از خدمات دامپزشک آنلاین استفاده کنم؟

  1. تماس با شماره تلفن 02122729352
  2. ارتباط و شرح مشکل و یا نوع مشاوره
  3. درخواست مشاوره به صورت تماس،چت، ویدیو کال

 

چرا باید از دامپزشک مشاوره بگیریم؟

استفاده از مشاوره آنلاین دامپزشکی می توانید دلایل مختلفی داشته باشد،از جمله دسترسی نداشتن در موقعیت مکانی فعلی به دامپزشک و یا دریافت مشاوره برای نگهداری و تربیت پت،و یا دریافت برنامه غذایی،و یا اتفاقات اوژانسی.مجموعه دامپزشکی سانی مایا مفتخر است خدمات دامپزشکی آنلاین را به صورت تخصصی و با بهره گیری از بهترین دامپزشک تهران برای درخواست کننده های این خدمات مهیا کند.

در چه موقعیت هایی از خدمات دامپزشک آنلاین استفاده کنم؟

استفاه از خدمات دامپزشکی به صورت غیر حضوری می تواند علل و دلایل مختلفی داشته باشد.اگر پت شما دچار موارد اورژانسی شده و دسترسی به دامپزشک نداشتید می توانید از این خدمات استفاده کنید.و یا برای نحوه نگهداری و دریافت مشاوره غذایی می توانید از این نوع خدمات بهره مند شوید.

چه مواقعی از خدمات دامپزشک آنلاین استفاده نکنیم؟

استفاده کردن از این نوع خدمات در شرایط زیر امکان پذیر نیست:

  • خونریزی شدید
  • کما
  • از دست دادن کامل هوشیاری
  • مسمومیت
  • شکستگی

آیا دامپزشک می تواند به صورت آنلاین بیماری را تشخیص دهد؟

به صورت آنلاین تشخیص دادن بیماری میسر نیست،ولی دامپزشک با توجه به تجربه و سطح علمی می تواند کمک شایانی جهت رفع مشکل پت شما ارائه دهد.

آیا دامپزشک می تواند به صورت آنلاین دارو تجویز کند؟

در صورت مشخص شدن قطعی بیماری،تجویز دارو به صورت آنلاین میسر می باشد.ولی در صورت عدم وقوع معاینه،مشاهده،ملامسه و آزمایشات پارا کلینیک تجویز و دادن دارو غیر قانونی،غیراخلاقی و غیر فنی می باشد.جهت دریافت خدمات ویزیت در منزل دامپزشک در تهران می توانید با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

هزینه ویزیت دامپزشک به صورت آنلاین چقدر است؟

قیمت ویزیت و معاینه و ارائه دادن برنامه های غذایی و یا مشاوره جهت نگهداری سگ و گربه با توجه به آیتم مربوطه و نوع تخصص پزشک و تایم معاینه آنلاین متغیر است.جهت اطلاع از هزینه دقیق می توانید با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

بهترین دامپزشک آنلاین

دکتر مهدی حسن زاده با بیش از 17 سال سابقه کاری و متخصص در درمان بیماری های حیوانات خانگی و دارا بودن بهترین کلینیک دامپزشکی در نیاوران جزو پر مخاطب ترین دامپزشک های متخصص جهت مشاوره و ویزیت آنلاین می باشد.خدمات ایشان هم در داخل کشور و هم در اقصی نقاط دنیا ارایه می گردد.

سخن پایانی

استفاده از خدمات دامپزشکی آنلاین می تواند کمک شایانی برای رفع مشکلات و یا دریافت مشاوره برای صاحبین پت باشد.می توانید برای بهره مندی از این خدمات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

One thought on “دامپزشک آنلاین | شماره تماس + ارتباط در سریع ترین زمان با دامپزشک

  1. اشتراک ها: بهترین دامپزشک تهران | آدرس+شماره تماس - پت شاپ آنلاین سانی‌ مایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *