بردن سگ به کشور لوکزامبورگ |Taking a dog to Luxembourg

شرایط قوانین و هزینه بردن سگ به کشور لوکزامبورگ

بردن سگ به کشور لوکزامبورگ

بردن سگ به کشور لوکزامبورگ نیاز به پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی را دارد.ما در این مقاله به تمامی نکات شرایط و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون قرنطینه شدن حیوان خانگی تان می باشد.جهت انجام تمامی امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن سگ به کشور لوکزامبورگ

  1. واکسیناسیون
  2. پاسپورت
  3. گواهی انگل تراپی
  4. گواهی سلامت
  5. میکروچیپ
  6. آزمایش تیترهاری
  7. فرم ها و جداول
  8. گواهی خروج

بردن سگ به کشور لوکزامبورگ

طبق گفته سایت luxtoday حیوان خانگی تان باید دارای ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.

واکسیناسیون

واکسینه بودن حیوانات خانگی یکی از موارد مربوط به بردن سگ به خارج از کشور است.سگ باید در مقابل بیماری هاری واکسینه شده باشد و نباید بیش از 12 ماه از تزریق آخرین واکسن هاری زمان گذشته باشد.

پاسپورت

پاسپورت پت جزو مدارک مورد نیاز برای سفر به لوکزامبورگ است.در پاسپورت مواردی همچون نژاد،گونه، نام، سن، و…درج می شود.

گواهی انگل تراپی و سلامت

گواهی سلامت سگ برای خروج از کشور وگواهی انگل تراپی توسط دامپزشک و به صورت لاتین صادر می شود.

میکروچیپ

مثل بردن سگ به کشور قبرس شمالی،حیوان خانگی تان باید دارای ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.تمامی مدارک مطابق با شناسه این ریز تراشه تعریف می شود.

آزمایش تیتر هاری

ارایه ریپورت تیتر هاری معتبر و مورد تایید آزمایشگاه های کشور لوکزامبورگ یکی از مهم ترین مراحل بردن پت به این کشور است.آزمایش تیتر هاری با اخذ خون و ارسال آن به آزمایشگاه های مورد تایید این کشور انجام می شود.

آزمایش تیتر هاری بردن سگ به کشور لوکزامبورگ

فرم ها و جداول

بردن پت به خارج از کشور نیازمند تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی کشور مقصد است.یکی از فرم های مربوط به کشور لوکزامبورگ آنکس است.در این فرم اطلاعات صاحب حیوان و پت درج می شود.

گواهی خروج

بعد از طی کردن کلیه مراحل گفته شده نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک حیوان خانگی تان و همچنین صاحب پت اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.

سخن پایانی

داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه حیوان خانگی تان نیاز به تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی کشور مقصد را دارد.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا اماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد.جهت انجام تمامی امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *