بردن سگ به کشور عربستان سعودی | Taking a dog to Saudi Arabia

شرایط قوانین و هزینه بردن سگ به کشور عربستان سعودی

بردن سگ به کشور عربستان سعودی

بردن سگ به کشور عربستان سعودی مانند سایر کشور ها نیاز به پیروی از قوانین ومقررات مهاجرت با حیوانات خانگی را دارد.ما در این بخش به تمامی نکات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم .بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون قرنطینه شدن حیوان خانگی تان می باشد،جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام تمامی امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن سگ به کشور عربستان سعودی

  1. واکسیناسیون
  2. پاسپورت
  3. گواهی سلامت و انگل تراپی
  4. میکروچیپ
  5. اجازه ورود
  6. فرم ها و جداول
  7. گواهی خروج

قوانین بردن سگ به کشور عربستان سعودی

طبق گفته سایت pettravel نامه ای به مدیر گمرک در عربستان سعودی لازم است که آنها را از ورود حیوان خانگی خود مطلع کنید.

واکسیناسیون

واکسینه بودن سگ در مقابل بیماری هایی نظیر پاروو ویروس،دیستمپر،هپاتیت،پاراآنفلنزا بسیار حائز اهمیت است.توجه داشته باشید که نباید از تزریق آخرین واکسن هاری بیش از 12 ماه زمان گذشته باشد.

پاسپورت

پاسپورت حیوانات خانگی یکی از مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور های خارجی است.پاسپورت توسط دامپزشک و به صورت لاتین تنظیم می شود.در پاسپورت مواردی همچون سن، نژاد، جنسیت، رنگ و …درج می شود.

گواهی سلامت و انگل تراپی

گواهی سلامت سگ برای خروج از کشور یکی از مدارک مهم مورد نیاز برای سفر به عربستان است.داشتن گواهی انگل تراپی نیز جزو الزامات سفر به این کشور است.

میکروچیپ

مثل بردن سگ به کشور آمریکا، حیوان خانگی تان باید مجهز به ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785 باشد.میکروچیپ توسط دامپزشک و در بدن حیوانات خانگی کاشته می شود.به صورت کلی تمامی مدارک مطابق با شناسه ی این ریز تراشه تعریف می شود.

اجازه ورود

عربستان سعودی جزو آن دسته از مقاصدی است که نیاز به کسب اجازه ورود دارد.برای دریافت این گواهی نیاز دارید تا اطلاعات حیوان خانگی تان را در سامانه دولتی این کشور ثبت کنید.

فرم ها و جداول

سفر به هر کشوری نیاز به تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی کشور مقصد را دارد.در یکی از فرم های مربوط به عربستان اطلاعات صاحب حیوان وپت درج می شود.

گواهی خروج

بعد از طی کردن کلیه مراحل گفته شده نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک حیوان خانگی تان اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.این گواهی ها برای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می شود.

سخن پایانی

سفری لذت بخش  و بدون قرنطینه حیوان خانگی تان نیاز به پیروی از قوانین و مقررات گفته شده را دارد.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد.جهت انجام کلیه امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *