بردن گربه به کشور عربستان سعودی | Taking the cat to Saudi Arabia

شرایط قوانین و هزینه بردن گربه به کشور عربستان سعودی

بردن گربه به کشور عربستان سعودی

بردن گربه به کشور عربستان سعودی نیازمند پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی است.ما در مقاله به کلیه نکات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.جهت انجام کلیه امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن گربه به کشور عربستان سعودی

  • واکسیناسیون
  • پاسپورت
  • گواهی انگل تراپی
  • میکروچیپ
  • اجازه ورود
  • فرم ها و جداول
  • گواهی خروج

قوانین بردن گربه به کشور عربستان سعودی

طبق گفته سایت saudia حیوانات خانگی با مسئولیت مسافر در کابین یا انبار های بار برای حمل پذیرفته می شوند.

واکسیناسیون

واکسینه بودن پت در مقابل بیماری ها جزو مراحل اولیه بردن گربه به این کشور است.نباید بیش از 12 ماه از تزریق آخرین واکسن هاری زمان گذشته باشد.

پاسپورت

پاسپورت حیوانات خانگی جزو مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور عربستان است.در پاسپورت پت مواردی همچون سن، جنسیت، نژاد، رنگ، گونه و …درج می شود.

گواهی انگل تراپی

گواهی انگل تراپی توسط دامپزشک به صورت لاتین و با مشخصات حیوان خانگی تان صادر می شود.ارایه دادن این گواهی در فرودگاه کشور مقصد جزو الزامات است.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور کانادا،حیوان خانگی تان باید مجهز به ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.میکروچیپ توسط دامپزشک و در بدن حیوان خانگی کاشته می شود.

اجازه ورود

ورود حیوانات خانگی به این کشور،نیازمند اخذ اجازه ورود از این کشور است.این گواهی با ثبت اطلاعات حیوان خانگی تان در سامانه دولتی این کشور صادر می شود.

فرم ها و جداول

مانند سایر کشور ها،قبل از سفر به عربستان باید اقدام به تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی این کشور کنید.در یکی از این فرم ها اطلاعات صاحب حیوان و پت درج می شود.

گواهی خروج

بعد از طی کردن مراحل گفته شده نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک حیوان خانگی تان اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.

سخن پایانی

برای داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه حیوان خانگی تان نیاز دارید که از تمامی نکات وقوانین گفته شده پیروی کنید.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *