بردن سگ به کشور آفریقای جنوبی |Taking a dog to South Africa

شرایط قوانین و هزینه بردن سگ به کشور آفریقای جنوبی

بردن سگ به کشور آفریقای جنوبی

بردن سگ به کشور آفریقای جنوبی نیازمند پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی است.ما در این مطلب به کلیه نکات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد،جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن سگ به کشور آفریقای جنوبی

  • واکسیناسیون
  • پاسپورت
  • اجازه ورود
  • گواهی انگل تراپی و سلامت
  • میکروچیپ
  • آزمایش تیترهاری
  • قرنطینه اجباری
  • گواهی خروج

قوانین بردن سگ به کشور آفریقای جنوبی

طبق گفته سایت globalpaws حیوان خانگی تان واکسن هاری را باید حداکثر 12 ماه و حداقل 30روز قبل از ورود به این کشور دریافت کرده باشد.

واکسیناسیون

اولین قدم برای بردن سگ به خارج از کشور آپدیت بودن تاریخچه واکسیناسیون آن است.اطمینان حاصل کنید که سگتان واکسن پلی والان و واکسن هاری را به صورت مرتب و طبق استاندارد های جهانی دریافت کرده باشد.

پاسپورت

پاسپورت پت یکی از مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور های خارجی است.پاسپورت حیوانات خانگی با مشخصاتی از قبیل سن، جنسیت، نژاد، رنگ، گونه و …تهیه و تنظیم می شود.

اجازه ورود

بردن پت به کشور آفریقای جنوبی نیازمند کسب اجازه ورود از این کشور است.برای دریافت اجازه ورود،باید اطلاعات حیوان خانگی تان را در سامانه دولتی این کشور ثبت کنید.

گواهی سلامت و انگل

گواهی سلامت سگ برای خروج از کشور همراه با گواهی انگل تراپی یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای سفر به این کشور است.گواهی سلامت سگ و گواهی انگل تراپی به صورت لاتین صادر می شود.

میکروچیپ

مثل بردن سگ به کشور آلمان،حیوان خانگی تان باید مجهز به میکروچیپ طبق استاندارد های جهانی باشد.میکروچیپ توسط دامپزشک و در بدن حیوان خانگی کاشته می شود.به صورت کلی تمامی مدارک مطابق با شناسه ی این ریز تراشه تعریف می شود.

آزمایش تیتر هاری

انجام آزمایش تیتر هاری برای بردن پت به این کشور الزام نیست.ولی با توجه به قوانین و مقررات بین المللی،و همچنین پر خطر بودن ایران در لیست کشور های پر خطر هاری بهتر است اقدام به انجام این آزمایش کنید.توجه داشته باشید انجام آزمایش های نظیر،ایمیتیس،دیروفیلاریا،لیشمانیا،بابزیا گیبسونی،بروسلاکانیس،تریپانوزوما ایوانسی،جزو الزامات است.جهت انجام کلیه آزمایشات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قرنطینه اجباری

در حال حاظر و با توجه به قوانین و مقررات کشور آفریفای جنوبی،برای سگ ها حدود 14 روز قرنطینه در نظر گرفته شده است.

گواهی خروج

بعد از طی کردن کلیه مراحل گفته شده نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک حیوان خانگی تان اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.این گواهی ها به صورت دو برگه هولوگرام دار و برای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می شود.

سخن پایانی

برای داشتن سفری لذت بخش همراه با حیوان خانگی تان،نیاز دارید به کلیه قوانین و نکات گفته شده توجه ویژه ای داشته باشید.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *