بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو | Taking a Dog to Trinidad and Tobago

شرایط قوانین مقرارت و هزینه های مربوط به بردن سگ از ایران به کشور ترینیداد و توباگو

بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو

بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو نیاز به پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت حیوانات خانگی دارد ، ما در این بخش به تمامی نکات ، قوانین و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور میپردازیم بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون قرنطینه شدن حیوان خانگی تان میباشد جهت انجام تمامی امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو

  • پاسپورت
  • واکسیناسیون
  • گواهی سلامت
  • گواهی انگل تراپی
  • اجازه ورود
  • میکروچیپ
  • آزمایش تیتر هاری
  • فرم ها و جداول
  • گواهی خروج

طبق گفته سایت pettravel حیوان خانگی شما باید دارای میکروچیپ با استاندارد ISO-11784 و ISO-11785 باشد.

شرایط و مقررات بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو

پاسپورت

یکی از مراحل بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو داشتن پاسپورت پت شما می باشد که شامل مشخصه حیوان خانگی شما از قبیل رنگ ، جنسیت ، سن ، نژاد و … تشکیل شده است. برای اینکه بتوانید سگ خود را به کشور ترینیداد و توباگو ببرید حتما از اعتبار تاریخ پاسپورت پت و صحیح بودن اطلاعات آن اطمینان حاصل کنید.

واکسیناسیون

یکی از مراحل ابتدایی بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو ، واکسینه بودن سگ شما می باشد بطوری که قبل از انجام سفر اطمینان حاصل کنید که کلیه واکسن های سالانه و دوره ای سگ شما تزریق شده باشد. دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل انجام واکسیناسیون میباشد که جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02122729352 در تماس باشید.

گواهی سلامت و گواهی انگل تراپی

طبق استاندارد های جهانی ، سگ شما باید دارای گواهی سلامت سگ برای خروج از کشور جهت ورود به کشور ترینیداد و توباگو باشد ، برای ورود به این کشور نیاز به گواهی انگل تراپی دارید که این گواهی توسط دامپزشک و با مشخصات پت شما به صورت لاتین تهیه و تنظیم می گردد.

اجازه ورود

جهت ورود سگ شما به کشور ترینیداد و توباگو نیاز به اخذ مجوز از کشور ترینیداد و توباگو از مراجع مربوطه را دارد ، حتما به این نکته توجه داشته باشید که در صورت عدم گرفتن اجازه ورود این کشور از ورود حیوان خانگی تان جلوگیری می شود.

بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو

میکروچیپ

مثل بردن سگ به کشور قبرس شمالی،حیوان خانگی تان باید دارای ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.میکروچیپ توسط دامپزشک و در بدن حیوانات خانگی کاشته می شود.

آزمایش تیتر هاری

به علت مشترک بودن بیماری هاری بین انسان و حیوانات قبل از انجام سفر باید اقدام به انجام آزمایش تیترهاری کنید.این آزمایش با اخذ خون و ارسال آن به آزمایشگاه مورد تایید کشور تیرینیداد و توباگو انجام می شود.

فرم ها و جداول

مثل بردن سگ به سایر کشور ها ، جهت بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو باید اقدام به تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی این کشور کنید. که مشخصات شما و سگتان در آن درج می گردد.

شرایط بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو هزینه های بردن سگ به کشور ترینیداد و توباگو

گواهی خروج

بعد از تکمیل مدارک و فرم های مورد نیاز سگ شما جهت ورود به کشور ترینیداد و توباگو باید برای گرفتن برگه خروج از کشور سگ از طریق اداره دامپزشکی اقدام نمایید که برگه خروج از کشور سگ بصورت دو برگه هولوگرام دار و برای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می گردد. دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل می باشد که جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02122729352 در تماس باشید.

سخن پایانی

بردن سگ به خارج از کشور قطعا اتفاقی بسیار زیبا است ، به شرطی که قوانین و مقرارت مربوط به کشور ترینیداد و توباگو را رعایت کنید که رعایت نکردن قوانین و مقررات کشور مقصد باعث قرنطینه شدن حیوان خانگی خواهد بود. دامپزشکی سانی مایا در تمام مراحل حمل و نقل حیوانات خانگی و اخذ گواهی های معتبر کنار شما خواهد بود. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره کلینیک 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *