بردن سگ به کشور بوسنی و هرزگوین | Taking a dog to Bosnia and Herzegovina

شرایط قوانین و هزینه بردن سگ به کشور بوسنی و هرزگوین

بردن سگ به کشور بوسنی و هرزگوین

بردن سگ به کشور بوسنی و هرزگوین نیازمند پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی است.ما در این مطلب به کلیه نکات قوانین و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون قرنطینه شدن حیوان خانگی تان می باشد،جهت انجام کلیه امورات با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن سگ به کشور بوسنی و هرزگوین

  • پاسپورت
  • واکسیناسیون
  • گواهی سلامت
  • گواهی انگل تراپی
  • میکروچیپ
  • فرم ها و جداول
  • گواهی خروج

قوانین بردن سگ به کشور بوسنی و هرزگوین

طبق گفته سایت airpets برای بردن حیوانات خانگی به این کشور نیازی به اخذ مجوز ورود نیست.

پاسپورت

پاسپورت پت یکی از مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور های خارجی است.در پاسپورت پت مورادی همچون سن، نژاد، جنسیت، رنگ و …درج می شود.

واکسیناسیون

یکی از لازمه های سفر به کشور بوسنی و هرزگوین آپدیت بودن تاریخچه واکسیناسیون است.نباید از تزریق آخرین واکسن هاری بیش از 12 ماه زمان گذشته باشد.

گواهی سلامت و انگل تراپی

گواهی سلامت سگ برای خروج از کشور و گواهی انگل تراپی یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای سفر به کشور های خارجی است.گواهی انگل تراپی به صورت انگلیسی تهیه و تنظیم می شود.

میکروچیپ

مثل بردن سگ به کشور آمریکا، حیوان خانگی تان باید مجهز به ریز تراشه طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785باشد.میکروچیپ توسط دامپزشک و در بدن حیوانات خانگی کاشته می شود.

فرم ها و جداول

بردن سگ به خارج از کشور نیازمند تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی کشور مقصد است.یکی از فرم ها مربوط به این کشور آنکس است.در فرم آنکس اطلاعات صاحب حیوان و پت درج می شود.

گواهی خروج

بعد از طی کردن کلیه مراحل گفته شده نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک صاحب حیوان و پت اقدام به دریافت گواهی خروج از کشور کنید.این گواهی ها به صورت دو برگه هولوگرام دار صادر می شود.

سخن پایانی

داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه حیوان خانگی تان نیازمند پیروی از قوانین و مقررات گفته شده است.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد،جهت انجام کلیه امورات با شماره تلفن 02122729352تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *