بردن گربه به کشور بلاروس | Taking the cat to Belarus

شرایط قوانین و هزینه بردن گربه به کشور بلاروس

بردن گربه به کشور بلاروس

بردن گربه به کشور بلاروس نیاز به پیروی از قوانین و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی را دارد.ما در این بخش به کلیه نکات و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت با حیوانات خانگی به این کشور می پردازیم.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن پت به سرتاسر دنیا می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن گربه به کشور بلاروس

  1. واکسیناسیون
  2. پاسپورت
  3. گواهی انگل تراپی
  4. میکروچیپ
  5. فرم ها و جداول
  6. گواهی خروج

قوانین بردن گربه به کشور بلاروس

طبق گفته سایت airpets سگ ها و گربه ها باید 30 روز تا 12 ماه قبل از ورود به این کشور در مقابل بیماری هاری واکسینه شوند.

واکسیناسیون

واکسینه بودن حیوانات خانگی جزو شروط اصلی کشور ها برای اجازه ورود است.قبل از انجام سفر به کشور بلاروس اطمینان حاصل کنید که گربه واکسن هاری و پلی والان خود را دریافت کرده باشد.

پاسپورت

پاسپورت پت از اهمیت بسیار بالایی برخوردارد است،اگرقصد سفر با حیوان خانگی تان به کشور بلاروس را دارید،باید اقدام به دریافت پاسپورت برای گربه تان نمایید.پاسپورت توسط دامپزشک و با مشخصه حیوان خانگی تان تهیه و تنظیم می شود.

گواهی انگل تراپی

یکی دیگر از مواردی که برای سفر با حیوان خانگی تان به کشور بلاروس نیاز دارید گواهی انگل تراپی گربه است.این گواهی توسط دامپزشک و با مشخصات گربه از قبیل،رنگ، سن، جنسیت و تاریخچه انگل تراپی به صورت لاتین تهیه و تنظیم می شود.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور کانادا،حیوان خانگی شما باید دارای میکروچیپ طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785 باشد.این ریزتراشه توسط دامپزشک و در بدن گربه کاشته می شود.به طور کلی اگر حیوان خانگی شما دارای ریز تراشه طبق استانداردهای گفته شده نباشد،کلیه مدارک تهیه شده فاقد اعتبار خواهد بود.

فرم ها و جداول

برای اینکه بتوانید گربه تان را به این کشور ببرید،نیاز به تهیه و تنظیم فرم ها و جداول درخواستی کشوربلاروس دارید.فرم آنکس یکی از موارد درخواستی کشور بلاروس می باشد که در آن اطلاعاتی از قبیل سن و مشخصات حیوان و همچنین صاحب حیوان درج می شود.

گواهی خروج

بعد از طی کردن کلیه‌مراحل نیاز دارید تا با در دست داشتن مدارک حیوان خانگی تان و همچنین‌خودتان اقدام به دریافت برگه خروج از کشور گربه تان از طریق اداره دامپزشکی نمایید.این گواهی به صورت دو برگه هولوگرام‌دار برای ارایه دادن در فرودگاه کشور مبدا و مقصد صادر می شود.

سخن پایانی

برای داشتن سفری بدون قرنطینه حیوان خانگی تان نیازمند رعایت و پیروی از قوانین و مقررات کشور مقصد را دارید.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن گربه به کشور بلاروس در سریع ترین زمان ممکن و بدون قرنطینه حیوان خانگی تان می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *