بردن گربه به کشور دومینیکا |انجام کلیه مراحل[Taking the cat to Dominica]

هزینه شرایط و قوانین بردن گربه به کشور دومینیکا

بردن گربه به کشور دومینیکا

بردن گربه به کشور دومینیکا دارای قوانین و مقررات خاصی است که ما در این مطلب به آن می پردازیم.رعایت نکردن قوانین و و مقررات مهاجرت با حیوانات خانگی به مقصد کشور دومینیکا باعث قرنطینه حیوان خانگی می شود.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل حمل پت به سرتاسر دنیا می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

قوانین بردن گربه به کشور دومینیکا

  1. واکسیناسیون
  2. پاسپورت
  3. گواهی انگل تراپی
  4. میکروچیپ
  5. فرم ها و جداول
  6. آزمایش تیترهاری
  7. برگه خروج
  8. انتقال از طریق کارگو حیوانات،همراه مسافر

قوانین بردن گربه به کشور دومینیکا

طبق گفته سایت tulasendlesssummer کلیه حیوانات خانگی برای ورود به کشور دومینیکا باید در مقابل بیماری هاری واکسینه شده باشند،داشتن ریپورت تیترهاری و گواهی سلامت جز الزامات است.

واکسیناسیون

قبل از سفر به کشور دومینیکا از واکسینه بودن گربه اطمینان حاصل کنید.گربه خانگی شما باید واکسن پولیوالان خود را دریافت کرده باشد.واکسینه بودن گربه در مقابل بیماری هاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

پاسپورت

پاسپورت حیوانات خانگی متشکل از سن،نام،جنسیت،رنگ و..است.برای سفر به کشور دومینیکا احتیاج به پاسپورت پت معتبر و آپدیت شده دارید.پاسپورت پت توسط دامپزشک و به صورت لاتین صادر می شود.

گواهی انگل تراپی

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای بردن گربه به مقصد کشور دومینیکا،گواهی انگل تراپی معتبر است.گواهی انگل تراپی گربه توسط دامپزشک و به صورت لاتین صادر می شود.

میکروچیپ

مثل بردن گربه به کشور استرالیا،نیاز به کاشت میکروچیپ طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785دارید.میکروچیپ پت توسط دامپزشک و در بدن گربه کاشته می شود.

فرم ها و جداول درخواستی

مانند سایر کشور ها برای سفر به کشور دومینیکا همراه با حیوان خانگی تان نیاز به تهیه و تننظیم فرم ها و جداول درخواستی این کشور دارید.یکی از فرم ها و جداول درخواستی این کشور فرم آنکس است که در آن اطلاعات صاحب حیوان و همچنین گربه درج می شود.

آزمایش تیترهاری

آزمایش تیترهاری گربه یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل بردن گربه به این کشور است.آزمایش تیترهاری با اخذ خون و ارسال آن به آزمایشگاه های مورد تایید این کشور صورت می گیرد.جهت گرفتن ریپورت تیترهاری معتبر از آزمایشگاه های مورذ تایید این کشور با بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا به شماره تلفن 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

آزمایش تیترهاری بردن گربه به کشور دومینیکا

برگه خروج

بعد از طی کردن کلیه مراحل باید با در دست داشتن مدارک حیوان خانگی و همچنین خودتان اقدام به دریافت برگه خروج از کشور گربه نمایید.برگه خروج از کشور گربه توسط اداره دامپزشکی صادر می شود.

روش های بردن گربه به دومینیکا

برای انتقال پت به کشور دومینیکا می توانید هم از طریق کارگو حیوانات و هم از طریق همراه مسافر اقدام کنید.هزینه بردن گربه به کشور دومینیکا نیز بستگی به نوع حمل و مراحل آن دارد.

روش های بردن گربه به کشور دومینیکا

سخن پایانی

داشتن سفری لذت بخش و بدون قرنطینه مستلزم پیروی از قوانین ومقررات این کشور است.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل حمل پت به سرتاسر دنیا می باشد،جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن02122729352تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *