بردن سگ به کشور دومینیکا | انجام کلیه مراحل بردن حیوانات خانگی به دومینیکا

هزینه شرایط و قوانین بردن سگ به کشور دومینیکا

بردن سگ به کشور دومینیکا

بردن سگ به کشور دومینیکا نیازمند رعایت و پیروی از قوانین ورود حیوانات خانگی به این کشور است.ما در این مطلب به طور اختصاصی به قوانین و مقررات و همچنین نکات مهاجرت با حیوانات خانگی به کشور دومینیکا می پردازیم.رعایت نکردن قوانین ورود حیوانات خانگی این کشور باعث قرنطینه ی حیوان خانگی و یا عواقب بسیار جبران ناپذیری می شود.

بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل بردن سگ به کشور دومینیکا می باشد،جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن:02122729352

قوانین بردن سگ به کشور دومینیکا

  • پاسپورت
  • واکسیناسیون
  • برگه سلامت و انگل تراپی
  • میکروچیپ
  • گواهی تیترهاری
  • فرم ها و مجوز ها
  • برگه خروج
  • انتقال از طریق کارگو حیوانات و همراه مسافر

قوانین بردن سگ به کشور دومینیکا

به گفته سایت tulasendlesssummer قبل از ورود به کشور دومینیکا حیوانات خانگی باید در مقابل هاری واکسینه شده باشند،داشتن گواهی سلامت،تیترهاری جز الزامات می باشد.

پاسپورت

برای سفر با حیوان خانگی تان به کشور دومینیکا نیاز به اخذ پاسپورت معتبر و آپدیت شده دارید.از جمله مواردی که در پاسپورت حیوانات خانگی درج می شود می توان به سن، رنگ، نژاد، نام و… اشاره کرد.

واکسیناسیون

قبل از انجام سفر به کشور دومینیکا با حیوان خانگی تان، از آپدیت بودن زمان واکسیناسیون پتتان اطمینان حاصل کنید.از زمان تزریق آخرین واکسن هاری نباید بیش از12ماه گذشته باشد.همچنین سگ شما باید در مقابل پاروو ویرس،پاروآنفلنزا،دیستمپر و… واکسینه شده باشد.

برگه سلامت و انگل

گواهی سلامت سگ و گواهی انگل تراپی جزو مدارکی که است که هنگام ورود به کشور دومینیکا باید همراه خودتان داشته باشید.این گواهی ها به صورت لاتین و توسط دامپزشک با مشخصات حیوان خانگی تان تهیه و تنظیم می شود.

میکروچیپ

مثل بردن سگ به کشور آلمان،نیاز به کاشت میکروچیپ طبق استاندارد های ISO11784-ISO11785 دارید.بدون داشتن میکروچیپ کلیه مدارک سگتان برای سفر که کشور دومینیکا هیچ اعتباری نخواهد داشت.این تراشه توسط دامپزشک در بدن حیوان خانگی تان کاشته می شود.

گرفتن گواهی تیترهاری سگ برای بردن سگ به کشور دومینیکا

گواهی تیترهاری سگ برای کشور دومینیکا

داشتن گواهی تیترهاری معتبر،برای ورود به کشور دومینیکا جز الزامات می باشد.ایران جزو کشورهای پرخطر هاری به شمار می آید به همین علت برای مهاجرت با حیوان خانگی تان به این کشور نیاز به اخذتیترهاری توسط آزمایشگاه های معتبر و مورد تایید این کشور دارید.آزمایش تیترهاری با اخذ خون سگ و ارسال آن به آزمایشگاه صورت می گیرد.

جهت گرفتن تیترهاری معتبر و مورد تایید کشور دومینیکا با شماره 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

فرم ها مجوز های کشور دومینیکا

برای ورود به کشور دومینیکا مانند سایر کشور ها نیازبه تهیه وتنظیم فرم ها و جداول درخواستی این کشور دارید.یکی از فرم های مربوط به ورود حیوانات خانگی به این کشور آنکس می باشد.در این فرم مواردی همچون شماره میکروچیپ، مشخصات حیوان، مشخصات صاحب حیوان و…درج می شود.

برگه خروج از کشور

بعد از تکمیل کلیه مراحل،نیاز به اخذ گواهی خروج از کشور توسط اداره دامپزشکی دارید.این گواهی ها به صورت دو برگه هولوگرام دار و با ارایه دادن مدارکی از قبیل پاسپورت صاحب حیوان، شناسنامه حیوان خانگی، فرم آنکس و … صادر می شود.

روش های بردن سگ به کشور دومینیکا

برای بردن حیوانات خانگی به کشور دومینیکا می توانید هم از طریق همراه مسافر و هم از طریق کارگوحیوانات اقدام کنید.

روش های بردن سگ به کشور دومینیکا

سخن پایانی

برای داشتن سفری بدون مشکل با حیوان خانگی تان به کشور دومینیکا نیاز دارید کلیه موارد گفته شده را رعایت کنید.بخش تراولینگ دامپزشکی سانی مایا آماده انجام کلیه مراحل و امورات حیوان خانگی تان می باشد.جهت اطلاعات بیشتر با شماره 02122729352 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *